čtvrtek 27. října 2016

Do vany s Naturalis

Značku Naturalis jsem dosud znala pouze od vidění. Určitě jste se s ní setkali také, pokud čas od času nakupujete v Kauflandu, Tesco, Albertu či Globusu. Tam všude je k dostání, a to za velmi příznivé ceny. Tato značka se prezentuje jako kvalitní přírodní kosmetika, jelikož obsahuje řadu bylinných extraktů, které jsou jemné jak k pokožce, tak k vlasům. Není to ale čistě přírodní kosmetika, obsahuje i nějakou tu chemii. Pro mě opět výzva k vyzkoušení, zda tato kosmetika obstojí i v péči o mou velice citlivou atopickou pokožku a neudělá víc škody než užitku. A jaký byl výsledek mého testování?

Pod lupu jsem si vzala 3 wellness produkty: relaxační pěnu, sprchový gel a sůl na nohy. Testovala jsem je přibližně měsíc a toto jsou mé výsledné dojmy:

Relaxační pěna/ olejová lázeň Indian Summer Baobab 


Popis výrobce: Relaxační olejová lázeň s intenzivní vůní baobabu přispívá k prokrvení a příjemnému odpočinku. Obsažené extrakty blahodárně působí na uvolnění těla a mysli. Speciální kombinace působících látek zvláčňuje pokožku a zabraňuje jejímu vysychání.

Mé dojmy: Vytvoří hustou pěnu, která vydrží poměrně dlouho, příjemně voní (nevím sice jak přesně popsat vůni baobabu, ale řekla bych lehce orientální vůně, velmi jemná, nevtíravá). 

Výrobce sice píše, že se jedná o olejovou lázeň, ale nebojte se, že budete mít na vaně olejové skvrny a pruhy jako u použití oleje do koupele. Tato olejová lázeň skutečně jen příjemně zvláční pokožku, takže není po koupeli tak vyschlá a svědící jako při použití jiných pěn do koupele, které jsem zatím měla možnost vyzkoušet. 

složení olejové lázně

Tuto pěnu do koupele mohu s klidným svědomím doporučit i pro dětskou pokožku (dcera atopik bez alergické reakce, a to se koupala s touto pěnou téměř denně). Navíc s pěnou je legrace a koupání pak dostává další rozměr.

Litrové balení pořídíte do 50 Kč!

Doporučují i mořské panny! :-)

Z dalších vůní bych v budoucnu ráda vyzkoušela ještě uklidňující levandulovou a olejovou lázeň s vůní zeleného čaje. To jsou moje TOPky. I pěnové koupele (ne olejové) od Naturalis mě lákají, ale tam si nejsem jistá, jestli by nevysušovaly pokožku, zatím tedy zůstanu u těch osvědčených olejových.



Sprchový gel s extraktem z rakytníku

Rakytník letos hodně frčí hlavně jako doplněk stravy, zaujalo mě, že je i ve sprcháči.

Popis výrobce: Jemný sprchový gel s extraktem z rakytníku dokonale myje a zajišťuje optimální hydrataci celého těla. Vhodný pro suchou a citlivou pokožku. Přináší nevšední zážitek při sprchování. Zanechává na těle příjemnou a dlouhotrvající vůni. 

Mé dojmy: Krásná jemná vůně rakytníku, dobře se po těle roztírá, jemně pění, pokožku zvláční, jemně očistí, nevysušuje. Pro mě moc příjemný pocit při mytí, jakoby také obsahoval oleje, jak krásně klouže po pokožce.  I designově je to moc povedený kousek. 

Při pohledu na složení sice vidím hodně chemie, ale opět má pleť byla spokojena a nekonala se žádná nepříjemná reakce nebo podráždění. Takže za mě s výsledným efektem opět spokojenost. A cena? Opět velmi lidová. 400 ml seženete do 50 Kč.
složení sprchového gelu


Sůl na nohy s vůní měsíčku a rozmarýnu


Popis od výrobce: Sůl na nohy s vůní měsíčku a rozmarýnu s deodoračním účinkem napomáhá zjemňovat části kůže na chodidlech a prstech. Koupel má osvěžující účinky a odstraňuje pocit těžkých nohou. 

Mé dojmy: Přiznám se, sůl na nohy jsem zkoušela vůbec poprvé. Nasypala jsem přiměřené množství (asi 2 polévkové lžíce) do lavoru a nechala jsem nožky tak půl hodinky namočené. Byla to příjemná relaxace nejen pro mé nohy, ale i pro mě samotnou. Divím se, že jsem si tyto procedury, které si může každý dopřát v teple domova u TV nebo dobré knihy, neužívala dříve. Tohle tedy určitě hodlám změnit. Navíc mě to bude stát minimum, tyto soli se dají pořídit od 60 Kč za celé kilo, které vydrží neskutečně dlouho.

Po koupeli jsou nožky krásně provoněné, kůže zjemněná (hned jsem si i udělala pedikůru a odstranila ztvrdlou kůži a šlo to nádherně snadno).


složení soli na nohy


Shrnutí závěrem


K mému překvapení jsem byla se všemi třemi produkty velmi spokojena, nečekala jsem tolik muziky v této cenové hladině. Určitě si ještě pár kousků i v jiných vůních zakoupím, možná i jako dárek pro své blízké.
Takže výzva pro ty, co nechtějí nebo nemohou za kosmetiku utrácet tisíce a přesto jim záleží na jejich těle a chtějí si koupel užít - vyrazte do obchoďáků a vyzkoušejte třeba právě tuto značku Naturalis. Nemusíte se bát, ani když máte citlivou pokožku jako já. Snad jen pokud víte, že jste přímo alergičtí na nějakou složku, raději se podívejte na složení jednotlivých produktů (viz fotografie výše). Celé portfolio značky Naturalis výrobce Union Cosmetic najdete ZDE.

Také jste si oblíbili značku Naturalis? Jaké produkty jste vyzkoušeli a byli jste s nimi spokojeni? 

Žádné komentáře :

Okomentovat